لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
تکمیلی : بازی فوق العاده ای خواهد بود هم برای دو تیم و هم برای هواداران

تکمیلی : بازی فوق العاده ای خواهد بود هم برای دو تیم و هم برای هواداران

سامی خدیرا بازیکن آلمانی تیم یوونتوس در جدید ترین مصاحبه ی خود با رسانه های آلمانی، به همگروهی با تیم کشورش یعنی بایرن مونیخ پرداخت و گفت:

"این بازی ها حذفی هستند و فکر می کنم سخت ترین قرعه نصیبمان شد. این رقابتی است که ما برای برد به میدان می رویم، پس اهمیتی ندارد که با چه تیمی روبرو می شویم. باید بتوانیم همه را شکست دهیم."

"بایرن یکی از قوی ترین تیم های جهان است ، اما ما هم قدرتمند هستیم، اگرچه برای راه افتادن کمی به زمان نیاز داشتیم. معتقدم بایرن می داند که ما برایشان مشکل ساز خواهیم شد.دو شب زیبای فوتبالی را شاهد خواهیم بود."

"من در تورین بسیار خوشحالم و علی رغم مشکلات آمادگی در ابتدای فصل به سرعت در جا افتادم.حالا بالاخره در فرم خوبی هستم و از فوتبالم لذت می برم. من در خود شهر زندگی می کنم ، همانطور که در مادرید این کار را می کردم. چون به این ترتیب در مورد کشور و مردمش خیلی چیزها می فهمید نسبت به اینکه در حومه زندگی کنید. من علاقه ی زیادی هم به پیاده روی دارم."

"بعد از سالها در مادرید، حالا خوشحالم که فرهنگی جدید را تجربه می کنم و افق را گسترده تر می کنم."

"شروع فصل برای تیم همچنین برای من سخت بود ، چون من تازه به اینجا امده بودم ، بعدش مصدوم شدم ، که مرا دو ماه از میادین دور نگه داشت. نتایج خوبی هم در سری آ نگرفتیم. در لیگ قهرمانان خوب پیش می رفتیم و در نهایت فرممان در مسابقات داخلی هم بهبود پیدا کرد.ما الان نسبت به تابستان در وضعیت بسیار بهتری هستیم.مهم ترین مسئله این است که الان تیم برای بردن بازی های بیشتر تلاش می کند.همانطور که در بازی های اخر در لیگ این موضوع را دیده ایم.ما با اعتماد به نفس بیشتری بازی می کنیم و از لحاظ تاکتیکی هماهنگ تر شده ایم ، بیشتر گل می زنیم و کمتر گل می خوریم."

"فکر میکنم طبیعی است که کمی زمان برد تا بتوانیم راه بیفتیم ، بعد از این همه تغییر در بازیکنان ، اما حالا ما جا افتاده ایم ، خوب عمل می کنیم و فارغ از حریفمان نتیجه می گیریم.ما از سه شنبه که تعطیلات تمام شد سخت تمرین می کنیم.خیلی دوندگی کرده ایم و کارهای تاکتیکی فراوانی را مرور کردیم ، که ما را در نیم فصل دوم در ثبات خوبی قرار می دهد."

"روز چهارشنبه بازی سختی داریم و اولین بازی بعد از تعطیلات است ، اما اگر بخواهیم رواندمان و فشار روی اینتر در صدر جدول را حفظ کنیم ، باید ببریم.ما در خانه بازی می کنیم و این پیروزی را برایمان بسیار مهم تر می کند ، اما ما در این هفته تمرین خوبی داشته ایم و خیلی روی انجام وظایفمان تمرکز کرده ایم ، من بسیار خوشبینم که بتوانیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم."

"در فصول قبل ، من فقط سری آ‌ را از تلویزیون دنبال می کردم ، اما امسال واقعا تحت تاثیر قرار گرفته ام که اینجا چقدر لیگ رقابتی است ، تیم های قوی دیگری مثل اینتر ، ناپولی و فیورنتینا همه دارند خوب کار می کنند.با این همه ، من معتقدم که اگر ما به طریقه ای که در 7 بازی اخیر بازی کردیم ادامه دهیم ، می توانیم جایگاه اول را پس بگیریم."

بازی مقابل بایرن؟ بازی فوق العاده ای خواهد بود هم برای دو تیم و هم برای هواداران.شکست بایرن مشخصا چالشی بسیار ، بسیار دشوار است ، اما غیرممکن نیست.انها ، بدون شک ، یکی از بهترین تیم های اروپا هستند ، اما ، باز هم ، ما تیمی قدرتمند هستیم.در طول دو بازی ، اگر تمام توانایی هایمان را به نمایش بگذاریم و تمرکزمان را در تمام طول بازی حفظ کنیم ، بعدش فکر می کنم شانسی برای رسیدن به دور بعدی داشته باشیم."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: